#Skoda Yeti


Skoda Karoq-teszt: nem olcsó, de a szóvicceket ingyen kapjuk
 

Skoda Karoq-teszt: nem olcsó, de a szóvicceket ingyen kapjuk

Egyre magasabban szárnyal a Skoda – de ha túl sok a barátod, nem marad időd az ellenségeidre. Egyelőre úgy tűnik, a csehek nem tudnak hibázni, ügyesen lavíroznak a német anyakonszern útvesztőjében úgy, hogy mindig jól jönnek ki belőle. Ha minden (a)Karoq szóvicc mellé egy autóeladás strigulát is behúzhat majd a Skoda, akkor nem lesz itt gondjuk.







Skoda 4x4 teszt: mindent szabad
 

Skoda 4x4 teszt: mindent szabad

A vásárlók, köztük a magyarok azért választják a Skoda autóit, mert olcsók és jók. Az összkerékhajtás nem tartozik a legkedveltebb extrák közé, igaz, Magyarország nagy részén túl lehet élni a telet 4x4 nélkül is. Nemzetközi tesztpróbán tapasztaltuk meg, hogy a Skodákat nem szabad lebecsülni terepen sem.

Biró Csongor Biró Csongor

Skoda Yeti teszt: skodálatos
 

Skoda Yeti teszt: skodálatos

Az ötödik Skoda igazi csodabogár: izgalmas a külseje, parádés a technikája, kényelmes, gyors és vidám. Városi autó, de a könnyű tereptől sem riad vissza. Az ára riasztó, 160 lovas benzinmotorral a fogyasztása is.

hvg.hu hvg.hu

A Pilisben vezettük a Skoda Yetit
 

A Pilisben vezettük a Skoda Yetit

A Kia Sportage, a Hyundai Tucson, a Nissan Qashqai és a Suzuki Grand Vitara mellé fészkeli be magát az autópiacon a Skoda Yeti, a cseh márka első igazi szabadidőautója. Terepen és városban, országúton és autópályán egyaránt kiemelkedő, az alsó-középkategóriájú limuzinoktól semmiben el nem maradó menettulajdonságai mellett praktikummal, gazdag alap- és extrafelszerelésekkel, valamint új motorokkal is csábítja vásárlóit. Alapára 4,6 millió forint.

Biró Csongor Biró Csongor